*Walk The Talk* Free USB Disk Security

Hari ini aku nak share sikit software yang aku guna untuk lappy aku sekarang. USB Disk Security ini memang bagus untuk menghalang virus yang menggunakan autorun.inf di dalam USB / Pendrive yang korang suka ternak secara tidak sedar atau suka-suka ternak.



Selain itu, USB Disk Security ini juga mampu menghalang barang-barang di dalam PC / Laptop korang daripada dicuri atau di COPY secara tidak sedar kerana PASSWORD boleh ditetapkan di dalam software USB Disk Security. Kegunaan lain yang terdapat di dalam software ini ialah System Tools dimana mampu membersih System PC/Laptop, Repair System yang rosak dan Delete autostart list yang tidak berkenaan.
Pada pendapat aku, software ini di antara software yang terbaik pernah aku gunakan. Just share dengan korang. Sila download di bawah.



Walk The Talk

0 comments:

Artikel PiLihan Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...