PERCUMA!!! Novel Ketika Cinta Bertasbih 1&2


Salam...Kepada semua peminat membaca novel Ketika Cinta Bertasbih 1 & 2. disini saya ingin berkongsi novel2 tersebut di dalam bentuk e-book walaupun telah lama diterbitkan.Saya rasa tidak perlu dijelaskan lagi mengenai novel2 ini dan disebalik kisahnya. Cerita ini banyak memberikan kesan kepada pembaca sehingga filem yang dikeluarkan turut laris di pasaran.
semoga apa yang saya kongsi ini dapat memberikan anda kepuasan dan jika sesiapa yang telah ada ebook ini harap dapat berkongsi dengan rakan-rakan yang belum memiliki novel ini. Saya cuma mahu berkongsi dengan anda sekalian secara percuma..
sekian, terima kasih

Download: Ketika Cinta Bertasbih 1
Ketika Cinta Bertasbih 2

0 comments:

Artikel PiLihan Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...