*Walk The Talk* Tutorial Pembayaran PTPTN via MAYBANK




Hmmm.... mesti semua bekas pelajar yang membuat pinjaman PTPTN pening dengan masalah nak bayar duit pinjaman ini kan??. Macam-macam masalah yang datang bila nak bayar, masalah tidak kerja la, masalah tidak sempat la, masalah tidak ada duit la dan lain-lain lagi kan??

Tidak apa, jika ada duit bayar la, jangan tak bayar. Bayar ikut kemampuan, dah itu tanggungjawab kita bersama untuk membayarnya. Duit pinjaman dah digunakan semua, sekarang masanya untuk kita membayarnya betul tak??hehe...

ok...Di Sini aku nak share sikit tutorial bayar balik Pinjaman PTPTN via Maybank2u.com.my secara online. Tutorial ini aku dah buat dalam bentuk PDF secara bergambar dan beberapa langkah mudah untuk follower blog aku atau sesiapa sahaja yang lawati blog aku ini. So sila la download:

P/S: jangan lupa membayar balik Pinjaman PTPTN anda walaupun bayar sebulan sekali ataupun bayar sikit2, janji bayar supaya surat amaran tidak sampai ke rumah kerap2 sangat. hehe..(paku dulang paku serpih, jangan kata orang, dia yang lebih.)
maybank2u

Artikel PiLihan Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...