Torch Browser Pesaing Baru Mozilla Firefox, Google Chorome dan IE

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Setelah 1 tahun lebih tidak update post di blog ini. Kini PakNgah nak share satu browser terbaru yang mampu bersaing hebat dengan beberapa browser yang popular sekarang.





(Kajian Ringkas) TORCH BROWSER

Ciri-ciri Pelayar Obor (Torch Browser):

1. In-built Torrent Client / Dalam dibina Khidmat Torrent
Saya rasa ramai yang menggunakan kaedah yang sama iaitu kaedah tradisional lama untuk memuat turun fail dari torrent. Tetapi dengan memuat turun pelayar Obor / Torch anda boleh terus memuat turun fail dari mana-mana laman web Torrent dan itu juga dengan kelajuan maksima.
(NOTA:. saya tidak menggalakkan anda untuk memuat turun mana-mana jenis fail dari laman web torrent. Di sini, saya hanya menjelaskan ciri-ciri perisian ini) 

2. Prestasi
Pada pendapat saya, prestasi pelayar ini boleh dikatakan antara yang terbaik kerana pelayar obor ini menggunakan ciri-ciri pelayar Chorome dan lebih cepat dan pantas untuk melayarinya.

3. Selamat (Secure)
Apabila difikirkan tentang keselamatan dan privasi, maka saya hanya mempercayai Chrome atau Mozilla Firefox. Tetapi biarlah saya memberitahu anda bahawa Pelayar Obor diuruskan oleh Google, maka tidak ada kebimbangan terhadap keselamatan untuk menggunakannya.

4.Perkongsian Sosial
Saya tahu media sosial berkembang pesat pada hari ini dan setiap orang perlu untuk berkongsi setiap perkara yang anda dapati atau layari di web. Jika anda memuat turun Pelayar Obor ini, setiap perkongsian sosial anda akan lebih mudah kerana ia mempunyai beberapa ciri-ciri perkongsian sosial media secara langsung dan mudah digunakan.

5. Memuat turun Video secara Langsung: 
Saya rasa tidak perlu dijelaskan banyak tentang ciri yang menggerunkan ini. Sekali lagi, anda mesti menggunakan beberapa perisian yang berat untuk memuat turun video dari laman web seperti YouTube. Tetapi tugas anda akan menjadi sangat mudah jika anda memuat turun Pelayar Obor untuk Windows 7/8 kerana video terbina dalam ciri-ciri yang memuat turun.


Download TORCH BROWSER (OFFICIAL LINKS)
Setup File
Offline Installler



sumberhttp://www.genuine-report.com/torch-browser-download-for-windows-78xp-free/
JanaSampingan

Artikel PiLihan Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...